onsdag 3 december 2008

Tur att jag är ledig imorrn


Just nu känner jag vilken tur att jag är ledig imorrn...och att bara vara och göra lite kul grejer det som jag orkar, kanske lite kransar som jag fått inspiration av Martha Stewart och såg dessutom att vädret var lika grått som det varit ett bra tag nu, så det passar ju så bra :-) Åhh, vad jag saknar snön och solen trots vurpan, eller kanske läsa lite bra tidningar som Lantliv eller kanske en bra modetidning som Damernas värld eller en bok och då blir det en läskig thriller eller en må bra bok eller kanske en bra film som jag blir glad av eller en thriller. Det finns ju så mycket roliga saker att göra och tänk lite chocklad till så mycket bättre blir det i min värld :-) Yippee!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hurra för lediga mys- och pysseldagar. Martha är en stor inspirationskälla för mig!

Och härliga tidningar är bara ett måste. Jag är magasinsnörd rakt igenom :-)

messan sa...

Hej Maria!

Martha kan verkligen konsten att inspirera och det är så himla mysigt att pyssla och mysa. Jag älskar tidningar!!