tisdag 9 december 2008

Det blev en hel och en toppendag i dag!

Idag har jobbat heldag och det gick jättebra och jag har ju hunnit med massage också och jag känner mig fortfarande pigg som en mört. Är jätteglad för det och jag hoppas verkligen det håller i sig. Känner mig nästen lite euroforisk...fast jag vet inte varför :-) suger bara på karamellen och hoppas den räcker länge.

Nu har jag slängt i en toning i mitt Ronja Rövardotter hår, hoppas det blir lite mindre frissigt och mycket blankare!

Jag ska bli bjuden på middag av mina söta döttrar ikväll, spännande, undrar vad det blir. Det blir en överraskning!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åååå, så härligt, Hoppas middagen blir underbar :-)

Anonym sa...

det blev en god & mysig middag! :)

messan sa...

Hej Maria!

Middagen var toppen, potatiskroketter med veg. qorn file och sallad och bearnaisesås (stavas det så)mums!

Sparar eurofin tills imorrn med :-)

messan sa...

Hej Min dotter!

Jättegod och tack så mycket!

Det var supermysigt, det är det alltid att sitta och prata med er, mina gulklimpar.

Kramar