söndag 21 december 2008

Toppendagen går mot sitt slut

Idag blev precis så bra som jag tänkt mig, en riktig toppendag inte för jag gjort så mycket speciellt egentligen men fixat lite ärenden och köpt mig en kjol som jag sneglat på ett tag och nu fanns det en i min storlek kvar så då slog jag till :-).

Vi har klätt vår Kalle Anka gran och den luktar gran, inte en som lukta rävurin som det blev ett år. I år tycker jag granen är större än någonsin kanske det är för jag varje år säger, nästa år ska vi ha en liten gran men av någon konstig anledning så får vi bara större och större gran. Ja, nu står den där i alla fall, vår look a like Kalle Anka gran!

Hmmm, glömde köpa nikotintuggummi idag...lite svårare att få tag i dom nu, det var lättare med pinnarna men dom vill jag inte ha mera utan det får bli V6 barntuggummi istället! God smak, smakar som Bugg, kommer ni ihåg Bugg?

Dagens lilla budskap: Den inställning du har till livet påverkar allt.
Kram till er alla

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så härligt att höra att det varit en sån där härlig dag! Bugg minns man ju verkligen! Oj vad man tuggade dem. Ha ha! Sköt om dig! Kram Anna

Anonym sa...

Kommer i håg Bugg som i går. Fanns i en massa smaker, så goda dom var!
Kram Lillan

messan sa...

Hej Anna!

Bugg, visst var de coola med alla smaker, kommer ihåg hallon eller var det jordgubb och lakrits smak. Åh, vad jag gillade dom och vilka bubblor man kunde göra! Så stora!

Kram

messan sa...

Hej Lillan!

Så goda de var i alla smaker...Mmmm vart är dom idag?

Kram till dig