lördag 20 december 2008

Nya CD skivor

Ligger nu i min favorithörna i soffan med en massa tända ljus, såklart! Lyssnar på nya skivor som jag fick igår, Seal Soul, Enyas nya, Andrea Bocellis nya och Josh Grobans samlings album. Jag gillar att lyssna på musik och när jag tänker efter så lyssnar jag jättemycket, det
är verligen rogivande och avkopplande.

Ska vila en stund nu känner mig lite som seg kola idag, sen blir det pizza och lite rött till. Det var nog hundra år sen jag åt hämtpizza, ska blir rikigt gott!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

smarrigt... hämtpizza är ju supergott- speciellt om det var ett tag sedan sista!

Lyssnar också på massa musik. Har upptäckt Spotify med en massa musik som ju är så bra. Nu är det Arvo Pärt...

Kraaaaaaaaaaaaam

messan sa...

Hej Maria!

Jag åt upp hela, inte en smula kvar!

Den sidan ska jag gå in och kolla på. Stort Tack för tipset!
Har en ny skiva kvar att lyssna in idag:-)

Kram

Anonym sa...

seal skivan är vällldans bra!:)



humlan

messan sa...

Hej Humlan!

Gillar hans skivor mycket den senaste är lite soulig...om man säger så :-)