fredag 19 december 2008

Nattens äventyr

Gick och la mig tidgt igår så jag skulle vara riktigt pigg idag men nåste medge att jag är lite seg idag efter nattens händelser...

Hade precis somnat så där underbart skönt ni vet, när jag långt borta hör en dörr smälla till men jag sjönk in sömnen igen. Vaknar efter ett tag att någon knackar och ropar, jag tänker för mig själv har det hänt eller är det inbrottstjuvar men helt plötslgt kommer stora dottern in i sovrummet och säger att hennes pojkvän gick in på toan men inte har kommit ut än och det var ett tag sen han gick in...

Oj då, tänker jag hoppas inget hänt eftersom han tillbringat kvällen på en julfest. Vad ska vi göra säger dottern? Jo, vi får hämta verktygslådan och försöka öpnna utifrån för inne i badrummet var det fortfarande knäpptyst. Sagt och gjort dottern öppnade dörren och där ligger pojkvännen, min svärson, och sover väldigt djupt på badrumsmattan. Dottern väcker honom och de går och lägger sig på rätt ställe, i sängen.

Idag hoppade svärsonen upp väldigt pigg och bad om ursäkt men han var så trött efter julfesten... Snäll och förstående svärmor som jag är så skrattade jag bara åt det hela och gav honom ett paket tuggummi eftersom han skulle iväg på ett möte.

10 kommentarer:

Anonym sa...

*lol*
Härliga tider strålande tider... jag det är tur han har dig till blivande svärmor :)

Anonym sa...

hahaha, det var sjukt kul :D fast inte lika kul för mej som var tvungen att ta hand om pojkvännen, hehe :P

Anonym sa...

*LOL* jo nog tror jag att det var ett nattligt äventyr... Men det är ju tur att du är en sån förstående svärmor! Kram anna

Anonym sa...

hahahaha... ja, sånt kan liksom hända ;-)

messan sa...

Hej Söstra di!

Ja, visst är det...han behövde tugummi för oj vad det lukta...

Kramis

messan sa...

Hej Min dotter!

Tycker det var jättekul :-)
Så klart du får ta hand om honom...

Kram

messan sa...

Hej Anna!

Fram med verktygslådan...en moders egenskaper och sen han sover bara...pust...

Kram till dig med

messan sa...

Hej Maria!

Vem har inte gjort roliga saker :-)

Anonym sa...

Haha ,det låter späänade!!


humlan

messan sa...

Hej Humlan!

Det var en spännande natt, jag lovar :-)

Kram