tisdag 23 december 2008

Ny dag

Solen skiner ute och jag måste ner en sväng på stan. Har ingen större lust för misstänker att det är mer än kaos idag men det är ju min egna planering som gör att jag måste åka ner idag så jag får skylla mig själv.
Vad ska ni göra idag, dagen före?

När jag kommer hem ska jag fila och klippa min naglar, ena handens naglar är långa och fina, på den andra har alla gått av utom en. Inte speciellt snyggt! Slänger nog på lite rött på naglarna när jag ändå är i farten. När jag är klar med det ska jag bara sätta mig i soffan och koppla av. Längtar redan dit och jag har lagt fram tidningar som jag inte hunnit öppna men ikväll ska jag verkligen göra det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å, vilken härlig dag du kommer ha väl hemma. Solen skiner här i Stockholm med och jag ska bara gå och mysa och glömma allt vad julstress heter.

Stor kram från mig

messan sa...

Det blir en riktigt skön dag. Visst är det härligt när solen skiner och det var så där frisk kall luft idag, härligt!

Skönt att slopa julstressen, det gör jag med...delegerar..

Stor kram till dig