måndag 22 december 2008

Känslomänniska eller beror det på MS?


Jag har nu mer än någonsin insett att jag är en riktig känslomänniska. När jag blir sur, ja då blir jag sur och riktigt sur och när jag blir förbannad då blir jag riktigt förbannad plus lite till...

När jag är glad då är jag massor av glad plus lite extra, sjunger och dansar och tycker livet leker...

Nu är jag glad plus lite extra och extra men samtidigt är jag lite sne på alla nyfikna människor!? Typ frontalkrock :-)
Är glad och positiv för det mesta och det är så, de som verkligen känner mig skulle säga, har jag hört. Så skönt det är när man inser att så här är jag och jag gillar det! Mina snabba svängningar slår inget annat och den som bäst ser dom är maken och jag "tror" han gillar dom, för det mesta i alla fall!?. Barnen vet jag redan gillar dom för dom har likadana svängningar...kanske ett arv!?

Det är liksom min personlighet så är jag och jag gillar det och ibland kanske det beror på MS, eller kanske inte vad vet jag...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det svårt att veta var MS börjar och var börjar jag...ibland... Men idag har det gått mycket bra för mig. Hoppas att dagen varit bra för dig oxå!
Japp vi har snö! Kortet är taget i kväll! Vi har fått skotta varje morgon... Det är en riktigt bra motion, men det blev en prommis ikväll ändå! Ha det så bra i kväll! Kram anna

Anonym sa...

Å, vi är så lika så lika. Jag är 100 % känslor rakt av.

Kraaaaaaaaaaaaam

messan sa...

Hej Anna!

Ja, det är svårt att veta vad som beror på MS men jag vet nog att jag varit en känslomänniska!?
Min dag har varit bra. Hur har din varit?

Så kul att ni har snö! Vi har grått! Just nu skulle jag vilja skotta med...

Ha en underbar kväll du med!
Stor kram messan

messan sa...

Hej Maria!

Har liksom insett att vi är likadana!? När ska vi ses??

Stor kram till dig

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Det är säkert så som du är!
Kram Charlie

messan sa...

Hej Charlie!

Ja, sån är jag.

Kram