fredag 26 december 2008

Sista rycket

Kvällen igår var jättetrevlig. Idag blir det middag hos svärmor sen blir det vila för jag känner att mina batterier går på low just nu. Det snurrar i huvudet, balansen är lite si och så och jag vill bara lägga mig ner och vila, inte göra nånting. Är bara trött och orkar knappt tänka ännu mindre vara social.

Så nu blir det ett kortare besök hos svärmor sen hem och lägga sig i soffan och kanske se på TV eller läsa. Åh, vad jag längtar dit, redan!

Vad ska ni göra idag!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Låter skönt att vila från alla sociala uppdrag. Jag ska gå på rean och bara smygtitta samt vara hos kisssarna på katthemmet ikväll.

Kram

Anonym sa...

Åh det låter toppen! ATt bara lägga sig ner och vila... Ska bara.... som Alfons Åberg brukar säga. Ska bara spackla väggen som ska målas i morgon!
Ta det lugnt! Kram Anna

messan sa...

Hej Maria!

Mysigt med kissarna på hemmet!
Kram

messan sa...

Hej Anna!

Så är jag med, ska bara....ska bara :-)Konstigt att det alltid är något som ska fixas med :-)
Kram