torsdag 11 december 2008

En utmärkelse

Jag har fått en fantastisk fin utmärkelse av Ayla. Den kommer ursprungligen från Norge, därav språket. Jättestort tack Ayla det värmer verkligen underbart i hjärtat att få en sån fin utmärkelse.

"Denne bloggen investerer i och tror på närhet -närhet i rum, tid och forhold! Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og söte og föremålet er att finne og att vare vänner. De er icke opptatt av utmerkelser og selvhävdelse. Vår håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet vill ena mere vänskap fortplante sig. Var venlig och giv lite extra oppmerksamhet till disse. Giv denne utmerkelse till åtta bloggare och inkludera texten i deras utmärkelse"

Imorgon kommer jag skicka den vidare.

Tillägg: Nu skickar jag den vidare till alla som läser min blogg för jag tycker alla ni är värda den massor!!
Så ta den för det är ni alla värda eller fånga den ni som vill och ni har fått den av mig, med en massa kramar messan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ett stort grattis .

messan sa...

Hej Anonym!

Tack så mycket!!