torsdag 4 december 2008

Snö och yrsel

När jag vaknade i morse eller förmiddags var det snö och sol ute, perfekt promenadväder tänkte jag och åt en bastant frukost, märkte att jag var ovanligt trött efter gårdagen men en liten kortare sväng skadar ju inte så ut i solen blev det.

Märkte när jag gått ett tag att fötterna och benen inte var som vanligt de kändes helt ostabila och tunga och yrseln var hemsk, det var ju lite halt men känslan under fötterna var som att gå på bomull. Jag tänkte för mig själv, herregud vad är det som händer? Gick in i affären för att köpa mig något att äta, det snurrade så mycket så jag fick gå och hålla mig i kyldiskarna och fötterna blev bara tyngre och tyngre och när jag hade sista lilla biten kvar hem så började jag må så illa troligtvis för det snurrade så mycket.

Nu ligger jag här och tänker inte göra mer än det just nu och jag hoppas det här konstiga går över. Jag har ju varit ute och gått idag i alla fall :-)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skumt! Tur att du inte hann gå så långt hemifrån...

Ta hand om dig
kram

Anonym sa...

Å, vännen. Tänker på dig. kraaaaaaam

messan sa...

Hej Söstra di!

Tack så mycket!
Ja, det känns faktiskt skumt men vi får avvakta och se.
Kram

messan sa...

Hej Maria!

Åh, tack så mycket!
Kram

Anonym sa...

bra att du kom hem.

messan sa...

Hej Anonym!

:-) Jag är hemma igen!