måndag 15 december 2008

Märklig dröm

När jag vaknade för tidigt i morse så var det för jag drömt så konstig dröm. Jag drömde att jag plockade ögonbrynen och att jag vaknade dagen efter och gick in i badrummet och fick se att allt var bortplockat, ingen rolig syn men jag målade dit ett par! När jag skulle klä på mig en ny fin stickad tröja så var det ett stort hål i ryggen på tröjan, jag blev jätteledsen men bestämde mig för att ha tröjan på mig i alla fall. Snyggt!

När jag vaknade till på riktigt sprang jag ut och kolla, jo brynen är kvar och tröjan är hel, vilken tur att det bara var en underlig dröm.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Drömmen känns viktig att tolka tror jag...

Anonym sa...

ja, ibland så kan ääven de konstigaste ologiska drömmarna kännas sanna, liksom...

messan sa...

Hej Söstra di!

Jag får ta mig en funderare på vad drömmen betyder...skratta mest i morse när jag såg att brynen satt kvar :-)

Får slå upp lite ord i mina böcker ;-)

messan sa...

Hej Maria!

Visst är det läskigt när man vaknar och tror att det är sant.

Blev så glad att brynen satt där de skulle och tröjan var hel :-)

Anonym sa...

Skönt att upptäcka att det bara var en dröm... Kram anna

messan sa...

Hej Anna!

Visst är det skönt när man bara inser, det var bara en dröm.

Anonym sa...

http://www.drmcdougall.com/video/diet_ms.html

från: Diamantis_@hotmail.com