onsdag 10 december 2008

Att ha roliga saker att se fram emot


Nu har jag bestämt mig för att fortsätta på linjen att unna mig saker och att planera in saker som jag tycker är roliga att göra, allså något att se fram emot jättemycket och det rekommenderar jag till alla! Imorrn ser jag fram emot att jag ska vara ledig och gå och handla lite julklappar och slinka in och ta en latte och bara njuta av stunden.
På fredag åker jag med min dotter till stallet och rider och det ska bli superspännande! Hästen jag ska rida är en vit arab och den ska vara snäll, vilket jag hoppas!
Planering för helgens aktiviteter är i full gång!
Tillägg: Egentligen är det så att jag alltid planerat och gjort saker jag gillar så det är inget nytt men nu är det nog ännu viktigare att planera och göra ännu mer roliga saker! Och egentligen handlar det inte om att unna sig utan att helt enkelt ta sig egentid för det man gillar.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer bli en toppendag och bilden är ju bara för söt. Vilka glada tottos :-)

messan sa...

Hej Maria!

Det ska bli så kul att rida!!! Återkommer med rapport... Visst är de ett par riktiga godingar :-)

Anonym sa...

Jag skulle också vilja rida och tack vare dig så ska jag kolla upp i mitt område vad det finns. Kram lillan

Anonym sa...

Vad kul att du inspirerar! Ja jag ska också planera in egen tid och se till att min man också gör det... viktigt att ge varandra den där tiden
kram

messan sa...

Hej Lillan!

Vad glad jag blir att du blivit inspirerad att börja rida. Lycka till massor Lillan.
Kram

messan sa...

Hej Söstra di!

Det tycker jag absolut att du ska göra och maken likaså. Det behöver vi alla!
Kram