torsdag 25 december 2008

Snart kommer gästerna


Nu står två laxpajer i ugnen och en god sallad är fixad och bordet är dukat och klart och gästerna kommer om ett par timmar. Nu ska jag bara piffa till mig själv lite och springa runt och tända ljus lite här och där och väcka lilla dottern och hunden som jag inte sett röken av sen vi kom hem. Båda två verkar vara helt slutkörda, tur att mina batterier går än. Kör lite varannan dag just nu, igår var jag jättetrött vakna visserligen 04.30 med smärtor i benen men det känns mycket bättre idag och jag känner mig mycket piggare, sov ju ett par timmar längre imorse också.

Ikväll kommer det bli lugnt och skönt, softa lite med bra musik och trevligt sällskap, jättekul att träffa min stockholmsvännina för vi ses ju bara lite då och då, så det gäller att passa på :-)
Nu ska jag fixa vidare!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Åååå, hade det jätemysigt. kraaam

Anonym sa...

Ha det så gott, vännen! Kram Anna

Anonym sa...

Ha en trevlig kväll!
Charlie

Anonym sa...

ha det mysigt!
Kram Lillan

messan sa...

Hej Maria!

Det var det!
Kram

messan sa...

Hej Anna!

Tack det samma!

Kram

messan sa...

Hej Charlie!

Ha en bra kväll du med!

messan sa...

Hej Lillan!

Tack det samma!
Kram