söndag 14 december 2008

Tredje advent

Idag har det varit köphysteri hos messan, det sista klapparna är nu inköpta bara någon liten kvar. Någon hysteri är det definitivt inte för vi köper inte alls mycket paket längre, skönt, fast jag måste erkänna att jag tycker det är kul att ge bort saker. Nu återstår det roliga att slå in i snyggt papper och snören och lacka God Jul och det ska jag ägna kvällen åt.

Jag passade på att köpa en present till mig själv idag, en mjukisdress i plysch, ville ha en rosa (babyrosa) men det fanns inte så det fick bli en svart istället. Det är så mysigt med mjukisdress när jag går hemma på mina "trötthetsdagar" och laddar batterierna. Gillar ni mjukisarna?

Imorgon har jag planerat in något kul igen! Ska först till min läkare och sen bär det av ut på landet till en kompis och där jag ska få en husvisning på deras sprillans nybyggda villa som de inte flyttat in i än. Ska bli så spännande! Givetvis blir det mycket fika och skratt och kanske en liten promenad också.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en toppenmorgondag! Och mjukisarna lever jag i. Ständigt ;-)

messan sa...

Hej Maria!

Mjukisarna är underbara :-) Tänk bara om de haft en babyrosa...
Morgondagen ser jag massor fram emot :-)