tisdag 16 december 2008

Känslan håller i sig

Min glada nästan euforiska känsla sitter i fortfarande, vilket jag är jätteglad för. Jag ser fram emot så mycket nu, att sitta här på tåget på väg till Stockholm och att få gå ut och äta en god middag ikväll i goda vänners sällskap, att jag ska åka rida igen på fredag, att få fira jul med nära och kära, att min vännina från Stockholm kommer hit i jul och att jag ska börja arbeta mer, ser faktiskt fram emot det mesta just nu med en så stor glädje och det känns så skönt.
Hoppas karamellen räcker länge!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Surfa på vågen kära systra mi... så länge du kan. Härligt! Jag är så glad för din skull.

KRAM

Anonym sa...

Låter helt underbart! Kraaaaam

messan sa...

Hej Söstra di!

Det gör jag absolut!

Kram

messan sa...

Hej Maria!

Visst är det :-)