lördag 27 december 2008

Rea och karusellåkning

När jag vaknade imorse var det som jag åkte karusell i mitt huvud, det snurrade och snurrade och jag som hade bestämt mig för att gå på rea...

Efter tag lyckades jag ta mig i kragen att komma iväg i alla fall och nu sitter jag här med en massa påsar, kul! Nu går karusellen mer än någonsin och jag mår nästan lite illa men vad gör man inte för lite rea!?

Dagens inköp blev i alla fall en svart klänning från Gina Tricot, en grå tröja från Åhlens, två skjortor från Gina Tricot och en jättefin klänning från Bondelid. Klänningen från Bondelid har jag sneglat på ett tag och nu var den på halva rea priset så vilken tur att jag gav mig ut.

Nu blir det att vila...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Oj det verkar ha varit en snurrig dag för dig! Här har det varit målning och det gick bara fint. Men det blir andra varvet i morgon! Ska faktiskt försöka mig på en promenad i kväll. Det var några kvällar sen sist! Ta det lugnt nu, vännen och sänk farten på karusellen! kram Anna

Anonym sa...

Å, vilken snurrig fynddag. Var rädd om dig nu. Kraaaaaaaaam

Anonym sa...

vad kul att du shoppat mamma! blir kul att se när jag kommer hem :) jag har med shoppat, men än så länge bara till mej & amanda, haha. igår gick vi lite på nattmarknad, så hörde vi att det låg en några hundra meter bort så vi gick dit och den var jättestor!! tyvärr höll den precis på att stänga så vi frågade om öppetiderna och ska gå dit idag istället :)

saknar er jättemycket!!! massa pussar o kramar <3

messan sa...

Hej Anna!

Vad kul att allt gick bra med målningen! Åh, vad skönt med en kvällspromenad...för mig blir det ingen utan får ta det imorrn istället.
Lycka till med andra varvet!
Kram

messan sa...

Hej Maria!

Hihi, kul att fynda men inte att åka karusell.
Kram

messan sa...

Hej Min dotter!!

Åh, vad kul att ni trivs så bra och jag kan tänka mig att det finns massor att köpa på marknaderna. Du får helt enkelt shoppa loss :-)

Saknar dig massor också! Älskar dig!
Stor pöss & kram