måndag 11 maj 2009

Måndag igen...


"Njut av nuet

det går inte

i repris!"


6 kommentarer:

Bibban sa...

Kloka du!! har sååå rätt.
Kram Bibban

Anonym sa...

Instämmer med föregående talare!

Kram annelie

Lena sa...

Ja tänk om man hade förstånd att njuta lite mer och inte bara traska omkring i gamla invanda fotspår jämt.

Lavendel...det har jag aldrig haft någon. Men det ska jag baske mig skaffa i år :-)

Ha en underbar fortsättning på dagen!
Kram

Anonym sa...

Se du har så många fina och kloka tankar! Blir glad att bara titta in en sväng!
Sv: Här mås det toppen bra! Har precis pratat med en just hemkommen syster. Med pumpen min har det gått otroligt bra idag. Inte ett extra slag har jag noterat på dagen efter tabletten. Samt en tid i morgon är bokad hos naprapaten! Det gör nog susen, tror ju jag!
Hur har dagen varit hos dig då?
Kram anna

merja sa...

SV: Jo, han blev jätteglad.
Råttan är nog sjuk och var det nog redan då vi köpte den.
Den som dog blev ju bara 1år och den nös redan då vi köpte den sen blev det bara värre och den nya beter sig likadant.
Vi ska åka med en nya till djuraffären och så får de undersöka den.

Kram

Sussi sa...

Jag njuter verkligen av nuet. Sitter i divandelen i soffan med en fleecepläd och bara slappar..Härligt!!!

Ha en fin kväll
kramisar