onsdag 13 maj 2009

Bilmusik...Håkan Hellström

Jag gillar att köra bil :) Snabbt ska det gå! Önskar att vi fick åka lite snabbare...överallt!

Det jag gillar allra bäst är att sätta på CD:n med bra musik och högt ska det vara också. Det finns så mycket bra musik, idag blev det Håkan Hellström en av mina och lilla dotterns favvisar. Det bästa är att se honom live och det har vi gjort många gånger hela familjen och vi gör det gärna igen:) eftersom han är en stor favorit hemma hos oss.

Har ni hört hans nya skiva? Så bra den är :).
Här kommer ett litet "gammalt" smakprov av Håkan. Det var den skivan vi lyssnade på idag :).


10 kommentarer:

Anonym sa...

Måste faktiskt bekänna att jag inte är den största fan av Håkan Hellström, eftersom jag inte har hört en enda skiva... Men de hitar han har haft har varit bra. Nynnvänliga...
Bilmusik för mig just nu är oftast radion. Det är varierande. Men då går ju den milen till jobbet på sju/åtta minuter och fort över... Men då skrålar jag!
Ha det gott nu idag! För mig är det jobb till ca fyra och sen är det ridskolan för dottern!
kram anna

Söstra di sa...

Det är sommar med Håkan tycker jag.

marie sa...

Jag tycker oxå om att köra snabbt men nu törs man ju inte det...
poliserna står ju ÖVERALLT med sina fartkameror...suck. Undrar om polisen har dåligt med pengar och behöver ta massvis med fartsyndare.!?!

Håkan Hellström är härlig tycker jag. Ännu roligare när man ser honom på scen, vilket drag...
Vad gör du idag då?
Hoppas solen skiner på dej och att du får en bra dag!
Kram kram

Anonym sa...

Bara det är säkert så...att köra snabbt alltså...MEN med farten ökar riskerna! Nu lät jag som en trafikpolis eller nåt....Jag kör själv alldeles för fort emellanåt...ojoj...

Jag tycker också om Håkan. Dottern har en del med honom. Härlig kille!

Kram Annelie

Bettans hörna sa...

Han e bra Håkan H allt gillar jag inte men många låtar sitter ,,ha det gött idag kramis

Lena sa...

Men herrejösses så mycket man missar när man inte går bloggpromenader varje dag. *suck*
Nåväl, nu har jag läst ikapp.

Håkans bästa låt, enligt mig, är 'Kom igen Lena'! :D ...eftersom jag heter det.

Må så gott.

Lena sa...

Musik är ett måste i bilen, och farten får gärna gå i takt med den ;-) Så ballader i bilen är inget för mig. Håkan Hellström är ingen jättefavorit, men han har sina guldkorn.

Vet du sockervadd har jag nästan aldrig ätit. Lite för sliskigt för min smak. Det blir popcorn istället :-)

Ha en fin dag!
Kramis

Anna sa...

håkan är grym, så himla bra. Så är han ju från Gbg MED! ;-)

din dotter sa...

jaa, håkan är bäst! älska klubbland :)

Anonym sa...

ÅÅååå, jag älskar Håkan Hellström!

Kraaaaaaaaaam