onsdag 6 maj 2009

Lista utmaning

Har blivit utmanad av Anna med en utmaningen som heter “Lista”.

Uppdrag:

1.Ta fram din mobil.

2. Gå till inkorgen!

3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en

4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et

5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v

6. Utmana ett par personer: Lena, Trasdockan och givetvis alla andra som vill!

Här kommer mina svar:

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen? Tack, vännen!!!

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis? Har du koden till dörren?

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss? Okey, vad bra :).

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende? Ska vi ses utanför kramis?

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon? Det kanske finns några kvar…hoppas gör vi iaf, eller hur?

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom? Mejla siffrorna till mig så kör jag en koll.

7. Vad vill du höra mest av allt? Det kommer bli kanonfint!

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet? Haha, den var braaaa.

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom? Fika eller glass?

En rolig utmaning och knasiga svar!

11 kommentarer:

Malin sa...

Japp, jag gör egna, personliga smycken... har sålt flertalet nu, och de som köper talar om vad de behöver ha, ex styrka, glädje osc...sen stansar jag in och väljer lite ädelstenar som passar...jättekul, får göra många smycken bara i en upplaga! Kramiz M

Anonym sa...

Tihi! Jo du fick verkligen ihop en hel del knasiga och tokroliga svar! Satt och läste dem högt för maken!
Skönt med en promenad. Det var uppehåll i nederbörden men otroligt kallt. Plus 3 grader...
Vad händer hos dig i kväll då?
Kram anna

Sussi sa...

hihi. Ja det där blev knasigt fast kul.

Ha en fin kväll
Kramisar

Anonym sa...

Sv: Här har jag precis duschat och känner lugnet innan stormen för jag har en hel del rättning jag måste ta itu med. Maken har varit med dottern på fotbollen (som är granne med oss). Bara vara pappa när pappa varit borta ett tag. Skönt både för dotter och fader...
Önskar dig en härligt lugn kväll då! Kram Anna

Anonym sa...

Knasigt var det...men kul!

Kram

Soffie sa...

kul grej,
ha en go kväll

Anonym sa...

Haha- den utmaningen skulle jag inte våga göra ;-)

Ellinor sa...

Hej vad mycket du har bloggat när jag var borta.. mycket att ta igen! :) kram

Soffie sa...

svar!vi ska till hania en bit utanför Kata stalos,ska bli så härligt,

Hanna sa...

Hmmm, jag gick igenom det i huvudet och vissa blev läskigt bra, som den sista frågan : "Hur mår du?"

:)

Marielle sa...

Den där var ju helt super. Ska se om jag också kan göra den.