söndag 31 maj 2009

Wow, vilken dag!

Vilken toppen dag det blev idag! Vaknade imorse av att jag fick frukost på sängen och en latte som dottern gjort. Smarrigt!

Sen fick jag dessa underbara rosor med det här gulliga kortet i. Så glad jag blev:)


Sen bar det iväg ut på sjön igen och det blev en toppendag idag också. Idag har jag bara latat mig.

Ordspråket "sjön suger" det stämmer verkligen så ikväll blir det sängen snart. Jag ska bara äta upp mina presenter först:)
Grattis alla coola mammor därute! Sov gott!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med dig "Wow, vilken dag!" Det ser verkligen toppen fint ut! Din bukett menar jag förstås! Önskar dig en god natts sömn! För här är jag på väg att gå och lägga mig! Jag har torkat fönster mellan varven i solen! Måste ju ta lite i taget förstås!
Natti, vännen!
Kram Anna

Anonym sa...

Åh va härligt!! Vackra rosor :) Och kortet...åh!

Sköt om dig massor!!!

Stooor kraaaam Annelie

merja sa...

Vilken underbar bukett och viklen härlig helg ni verkar ha haft ute på sjön.
Hoppas du blivit så trött av all den friska luften så du kan sova bättre nu.
Kram

anna sa...

härligt med barnens gratulationer!

din dotter sa...

vad skönt ni såg ut att haft det på ön :) nästa gång jag kommer hem hänger jag med! pusspuss!