fredag 8 maj 2009

Härlig fredag

Idag blir en bra fredag. En extra bra fredag för stora dottern kom hem igår och vi ska iväg på lite äventyr. Kanske inte så stora äventyr.... Det blir lite loppisar och en god fika på ett mysigt ställe.

Idag känner jag mig lite lättare. Var och klippte mig igår och konstigt nog så känner man sig lite lättare efteråt när man fått bort det gamla slitna. jag passade på att slänga i en toning också så nu blänker det faktiskt om Ronja Rövardotter håret.

Vad gör ni idag?

12 kommentarer:

GRÖN sa...

Ojojoj! Trodde jag kommit fel först! Blått är ersatt med vitt!

Loppis och café... låter underbart!

GRÖN sa...

Kul med håret förresten! Klippte mig ganska nyligen och var och gjorde slingor igår. Det ger verkligen ett lyft att få bort det gamla!

marie sa...

Idag har jag planterat mina blommor o gått långpromenad, borde väl göra lite "måsten" oxå innan jag ska jobba kl 17...
Du verkar få en underbart härlig dag. Loppis...skoj. Jag gick mycket på loppis förut men nu försöker jag undvika..hihihi. Försöker rensa ur vårt hem just nu och vill inte dra hem en massa saker. Går man på loppis så slinker ju alltid nåt med...
Min Maja älskar loppis och kan gå hur länge som helst o kolla.. Hon samlar på ganska mycket oxp, just nu glasdjur så det brukar följa med en del sådana hem..
Ha en underbar helg. Njut av dotterns sällskap och ditt vackra hår!
Kram

Hanna sa...

Hej hej

Jag har bara gjort en sån där hästkur kortison i tablettform motsvarande vad man får om man får dropp i tre dagar. Så nu är det en vecka senare och det är klart att det har hjälpt, men jag är väldigt stel. Jag tror tyvärr inte att det kommer försvinna eftersom jag gick med symptom i flera år innan jag fick hjälp. Men men, jag håller humöret uppe, vem vet hur det blir efter att avonexen börjar verka.. :)

Skönt att läsa din blogg och de andra som skriver, skönt med positiva tankar och livsglädje.. Jag kände mig rätt ensam i det innan.. :)

Anonym sa...

Kul med ditt hår! Känns skönt att klippa sig.

Hoppas du får trevligt på loppisen!

Kram Annelie

Anonym sa...

Vitt var fint du!

Kram

Lena sa...

Jag tycker det låter som ett härligt äventyr. Loppis och fika!

Jag trodde det var något fel på min dator...internet....sidan blev ju aldrig blå. Men ombyte förnöjer. :)

Ha en härlig helg!

Anonym sa...

Lovely Friday! Sitter och ska just till att börja festklä mig! Ska på tjejfest i kväll! Ser verkligen fram emot detta! Bara sitta och tokprata!
Låter helt underbart att förnya sitt hår...jag vet! Det är ju nyklippt även här!
Önskar dig en toppen fin kväll! Så ses vi imorgon! Kram anna

thebromanders sa...

Låter som en riktig mysig fredag!! Här verkar det som om solen tänker visa sig för första gången på flera dagar:)

Frida sa...

Gud vad kul med loppis :) Gjorde ni något fynd? Hoppas du har en fin fredag!!

Soffie sa...

men va mysigt du å dottern ska ha,härligt att gå till frissan å bli fin ,
ha en bra kväll

Malin sa...

Oh, jaa, det har varit många bebbar omkring mig senaste dagrna och jag fullkomligt älskar det!! Skönt att bli friserad, behöver det också! kramiz M