tisdag 12 maj 2009

Min tisdag

Har nyss kommit hem från en dag i huvudstaden. Dagen har varit innehållsrik med ett möte i friskvårdens tecken. Det är alltid intressant och givande! Positiva vibbar!

Hann med en mysig lunch med stora dottern också. Det gäller att passa på att träffas :).

Nu lagar jag och lillasyster mat eller rättare sagt lillasyster fixar sin specialköttfärssås med tusen olika saker i...brukar alltid vara lika spännande att smaka den:). Mitt bidrag blev en god sallad. Nu ska vi äta, mums! Ses snart igen!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter som en mycket trevlig tisdag tycker jag! Här har det varit fullt upp! Naprapaten var en trevlig kille med starka nypor. Nu börjar jag känna mig lite små mör, men det går nog lättare med lite värktabletter i morgon...hoppas jag! Men före det så kändes allt toppen bra! Så han fann nog helt rätt! snart är maken tillbaka!
Kram Anna

thebromanders sa...

Positiva vibbar gör så gott!!! Trevligt med lite matlagning tillsammans:)

Soffie sa...

vilken härlig dag å positiva vibbar ååå va bra:O)
kram

Anonym sa...

Vad trevligt det låter som att ni har! Lunch med dottern å allt! Smakade maten bra nu ikväll?

Tack för att du tar del av hall-omvandlingen...jag vill också snart få klart!! Men det tar tid allt...du vet ju. Hinner inte måla förrän sommarlovet - men det är snart!

Kram till dig och jag är glad över prata med dig här på bloggen!

Annelie

Anonym sa...

Å, vad härligt.. Blir så glad över att du och sina döttrar har ett så fint förhållande.

och jag slår vad om att den blev jättegod

kraaaaam