lördag 18 februari 2012

Vakna glad och såå trött


Det var en riktigt trevlig dag och kväll igår, det var super bra allt och det hände så mycket roligt men attans att man ska vara så trött så fort man håller igång mer än vad man egentligen orkar...Jag vill mer än vad jag orkar...men inte alltid så lätt att få till det.

Jag lär mig nog aldrig att göra lagom mycket eller vad som som är bäst för mig. Det viktigaste tänker jag är att ha kul iaf :) sen får man vara lite trött för huvudsaken är att man lever här och nu och har kul.

Nu väntar frukost i slow motion............................................... och lite annat :).
Ses senare :)!  Kram till er alla ni fina.  

10 kommentarer:

madelein - mamma till sex sa...

Vad härligt att det blev en lyckad kväll!Hoppas huvudvärken ger med sig! Kram!!

Jenny sa...

Frulle i den takten verkar ju inte helt fel :) tjing

Cece sa...

Även jag har en mycket lugn och go morgon. Myskläderna är på samtidigt som kaffet kallnar så sakta i koppen framför vinterstudion. Mm...........

Kram!

Malin sa...

Hejhej!! Kul att du kikade in till mig och min dåligt uppdaterade blogg.. Jag har inte kommit längre än det du läst, ska försöka prata med läkaren jag ska till i mars (ännu en ny) Kanske han tycker det ska utredas.. Tror inte jag har MS, men man vet inte, mycket stämmer ju.. Mitt största problem är ju all värk och just tröttheten, jag känner tydligt när orken tar slut, det blir tvärstopp verkligen... Just nu har jag också bekymmer med mitt öga, men jag sitter ju vid datorn hela dagen i jobbet, så det kanske äinte är så konsigt. Till veckan ska jag till optikern och skaffa terminalglasögon, så då blir det nog bättre... Tänk att vi varit med i samma tidning, vi kände till varandra innan, kanske är det ödet? Hoppas du får en fin dag trots tröttheten. Var rädd om dig! Kramiz M

Skogsviola sa...

Kära vän!
Är det inte så att du i grunden är en intensiv människa med starka känslor?! Jag tycker mig förstå det av dina inlägg. Då skulle det nog inte vara bättre för dig att lägga band på intensiteten och känslorna. Jag tror att det är bra att göra som du, ta vara på det roliga i tillvaron och stå ut med den eventuella tröttheten!
Kram!

MyStory sa...

Jag gör ständigt på samma sätt som och lär mig aldrig vart mina gränser går. Men vet du en sak? Jag tror det är bra även om man kan få sota lite i efterhand :-)
Kram

RackarTuss sa...

Hej trötter - du, ta en softardag :)

soffie sa...

va roligt du hade det!hoppas du haft en trevlig kväll även idag

ansepanse sa...

jag tycker om ditt sätt att tänka, så är det för mig också, vill så mycket mer än jag orkar
kramar

My sa...

Japp det viktigaste är ju att ha kul :) Får va värt lite trötthet ibland...
Kram på dig