lördag 4 februari 2012

En härlig lördag


Det bakas Croissant här. Det doftar nybakt.

Det är lördagsmorgon, en härlig morgon. Jag har precis tagit ut en plåt med nybakta croissanter och ni känner säkert så gott det doftar. Nu väntar den goda frukosten på mig. Idag har vi -18 gr här och himmelen är helt klarblå och solen skiner med all sin kraft. Fantastiskt vackert nästan som ett vykort när man kikar ut.

Idag väntar stadens centrum på oss. Det får bli extra mycket kläder idag:).
Vad gör ni denna lördag?

Ha en vacker lördag all ni!

6 kommentarer:

Unknown sa...

Ja klä på dig ordentligt, brr vad kallt.
Jag är inne på fjärde koppen kaffe och försöker vakna till liv.
Här snöar det fortfarande!
Och vad duktig du är på att baka, det ser underbart gott ut:)
Ha en fin lördag vännen.
Stor kram!

MyStory sa...

Så härligt med doften av nybakat! Här hos mig är det otroligt vackert nu men kallt som sjutton. Just nu -35 och för en timme sen var det -37. Jag ska träffa en väninna för en fika på em. Gissa om jag ska lä mig mycket när jag går ut...
Ha en skön lördag!

ansepanse sa...

jo, jag kände den goda doften ända hit och jag smög in och tog en liten mumsbit också :D
här är det brr-kallt också, i morse var det - 19,6
bra att du pälsar på dig ordentligt nu när du ska iväg
bamsekramar vännen

Anonym sa...

Hej messan!
Jag kyvade en bulle för de såg så goda ut och de var goda också.
Här är -15 grader ikväll. Jag hoppas det blir varmare väder snart.
Ha en skön lördagskväll.
kram
Margit(maxelonia)

soffie sa...

mums va gott, vi har varit hos polisen å gjort ett nytt pass åt Nellie:) Vi har även varit ute å gott på sjön i kylan å solen,nu kollas det melodifestivalen:) kramen

Barnens Hjältar sa...

Åh vad gott! Tack så mycket! Det var en helt OK artikel tycker jag :-)