torsdag 23 februari 2012

ett litet shopping fynd & en underbar dag




Vad det är roligt att shoppa och speciellt när man hittar de där fynden. Den här tunikan kommer jag älska. 
Det är så lätt att klicka hem fina saker...ibland alldeles för lätt..:).

Solen strålar, fåglarna kvittrar, all snö är borta, temperaturen säger att nu är det nästan vår, trädgårdssuget flödar, älsklingstidningen kom i brevlådan, suttit på trappan i solen och fikat... jag är glad och lycklig...Det är en fantastisk dag! En vacker dag! En dag att njuta av!

11 kommentarer:

Anonym sa...

härligt! Jag hör hur du har njutit av dagen. Jag blir glad. Tack för din fina kommentar inne hos mig. Ha en skön kväll också. kram

Sussi sa...

jag avstod hemklickningen sist jag var in. Jag är såååå imponerad av mig själv. Vi får se hur länge jag orkar stå emot ;)

Kramisar

ansepanse sa...

jo, det var en ljuvlig dag även här :) och vi hade en fin tripp till
sta´n
en fin kväll till dig vännen - kramen

MyStory sa...

Håller med om att det är kul när man känner att man hittat något man verkligen gillar! Du verkar så härligt glad att jag blir glad :-))
Kram

madelein - mamma till sex sa...

Åh så fint, var fyndade du?

Unknown sa...

Åh vad fin:)
Alltid kul med shopping.
Själv har jag inte shoppat ngt till mig själv däremot har jag kostat på mig en ny frisyr:)
Kram❤

soffie sa...

då är shopping verkligen ,vilket underbart väder det varit idag:),kramen

Skanegrabben i Malmö sa...

Hej

Det var riktigt längesedan jag shoppade. Längtar efter det och har längtat länge. Får det mesta i present och julklappar och min ekonomi räcker inte till mer än det nödvändiga. Men skulle vilja slösa upp ett par tusen på nya kläder.......som kille gillar jag köpa skor, kläder och annat sådant.

Bara Sara sa...

nätshopping= beroendeframkallande och bäst att hålla sig ifrån!! Men den ser jättefin ut!

Anonym sa...

Åh det såg verkligen ut som DIN tunika! :) Här klickade jag hem en adidas retroväska på Tradera!
Har förstått att förkylningen börjat slå ro i min kropp... Hoppas att det snabbt är överstökat. Typiskt när jag ska vara hundvakt i helgen med barnen. Ettårskalas och sportsöndag... Bara hålla tummarna...
Hoppas du får en god natt hjärtat!
Kram Anna

curlingmamman sa...

Den ser underbar ut :) kramis och ha en fin fredag!