onsdag 1 februari 2012

Frossar och kurerar mig








Den här sommarstugan skulle jag gärna vilja ha:). Huset är så otroligt vackert! Vitt...vitt:).
Bilderna är fotade ur tidningen Allt i hemmet. Den som har så snygg smak är agenten för det danska smyckesmärket Dyrberg/Kern. En helt fantastisk sommarsuga i mina ögon:).

Vet inte om jag är på väg att bli sjuk. Är seg och har ont i huvudet och vad gör jag då. Jo, jag frossar i tidningar som jag inte hunnit med eller har slarvläst. Hittade flera inredningstidningar med mycket fint i som det här hemmet. Jag skulle kunna bo i det huset jämt och jag undrar hur fint det är i deras året runt boende:):

Nu ska jag fortsätta att kurera mig. Blir en crossiant fylld med chocklad det botar allt har jag hört:). Hur har ni det?
 Prosit hälsningar från mig till er



5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej messan! Hoppas att Du inte får den förkylning som jag har råkat ut för. Hostar och hostar och det känns som om jag kommer att kvävas. Ingenting hjälper. Det känns för jäkligt Har haft denna förkylning i en månad nu. Ska försöka ta mig till en röntgen av lungorna. Få se om jag orkar.
Nu önskar jag dig en skön dag.
Margit(maxelonia)

ansepanse sa...

det tycker jag är ett mycket bra sätt att kurera sig på :) håller tummarna för att det håller förkylningen borta, så det där är en sommarstuga, där skulle man ju, precis som du säger, kunna bo året om
bamsekramar vännen

♥ Sojka ♥ sa...

Åh massor som jag vill ha med! :) Tänk om! :)

Ja massa godsaker blev det eller ja en bit tårta blev det faktiskt för mig och gud vad sött det var och det snurrade till i huvudet. Jag har inte ätit socker på 3 veckor. :)
kram

Anonym sa...

Vännen! Här rullar det på! Har kommit hem till mina två hjärtan som jag får låna extra denna vecka! <3
Dagens Mabthera behandling gick precis som sist mycket bra. Jag sov igenom 4 timmar av 4½. Detta tack vare allergimedicinen som gör mig otroligt sömnig!
Så i kväll blir det enbart mys med lillan, som precis har påbörjat sin egen medicinering! Spännande!!
På fredag ska jag dessutom sjunga på en begraving, hjärtast farmors begraving. Livet går upp och livet går ner... :)
Önskar att du kurerar dig frisk!
Kram Anna

Madeleine Berglund sa...

Stackare, mys i soffan med fika. Jag hoppas att du kryar på dig!

Idag har jag jobbat. Sedan middag med min käresta. Han diskar undan och jag ligger i soffan och bloggar. Finfin arbetsfördelning mellan varven.

Snart fredag igen och då ska jag till ikea. whiiii...

KRAM
Madeleine