onsdag 29 februari 2012

Proppmätt & supernöjd

proppmätt så är det...
Jag är just nu proppmätt efter en supertrevlig middag. Det är såå gott men attans vad mätt man blir efter en trerätters. Nästan så man ser ut som man vore gravid i 7-8:e månaden men så klart är det värt det. Vad är svullen mage mot god mat och trevligt sällskap... Vi har haft en stor firardag idag :).

Återkommer imorrn för nu ska jag mysa...och ta hand om disken :). Förresten...vad säger ni om 12 grader och strålande sol... Mmm, säger jag mer sånt vill vi ha!

7 kommentarer:

Anonym sa...

härligt, Njut! Idag var det en riktigt skön vår dag. :)

madelein - mamma till sex sa...

Hej, har knappt hunnit med datorn idag. Hoppas allt är OK med dig :-)

MyStory sa...

En trerätters middag en onsdag gör mig nyfiken. Vad är det du har firat? Jag har varit på en föreläsning med middag i kväll och är belåten med kvällen :-)
Kram

Unknown sa...

Åh tre rätters:)
Som My story undrar, vad firas?
Och vad åt ni??
Med vänlig hälsning, alltid hungrig;)
Kram❤

Madeleine Berglund sa...

Nej då, jag brukar sätta mig ner och svara på kommentarer och läsa bloggar när jag har rast på jobbet. =D

Nu skriver jag innan jobbet istället, hihi..

Är du ledig någon vardag?

Härligt att vara gravidmätt, haha.. Den känslan känner man ju igen när man äter lite lite lite för mycket.. =P


KRAM
Madeleine

Ragnvi sa...

Morning o tack för dina goa rader hos mig!
Hoppas du får många sköna dagar framöver!
Kramen!
Ragnvi

Skogsviola sa...

Härligt att sätta guldkant på vardagen! Alltid kan man hitta på någon anledning att fira!
Kram och en skön torsdag önskar jag dig!