onsdag 15 februari 2012

Final Sale och godsaker





Titta vilka röda drömgoda bär jag hittade på ICA. Billigare än en påse lösgodis var dom med :) och nu ska dom intas under en filt i favoritsoffan. Jag försöker övertala mig själv... att om jag lyxar till det med goda lyxiga frukter så blir jag inte godissugen senare. Hur har det gott då?? Njaae, si så där kan jag säga.

Det var Final Sale på MQ idag. Gissa vem som skulle dit efter jobbet...maken. Just så var det. Snäll som jag är så fick följa med som smakråd som vanligt...vet inte varför egentligen...han köper ju ändå inget av det jag tycker...:). En liten påse följde med honom hem. En typ miniatyr...jättepytteliten påse.

Jag har också en påse här hemma från samma affär men min är stor, jättestor. Den var faktiskt riktigt tung att bära:)!

Nu ska jag kasta mig i soffan med bären och beundra makens fynd...och mina:)!
Ha en skön kväll alla ni fina!

8 kommentarer:

MyStory sa...

Ditt inlägg får mig att le stort :-)) Jag har gjort två inköp idag och de var inte på rea. Att köpa kläder är en stor hobby för mig ;-)
Kramar

Marie sa...

Undrar vad du fyndade för något??
Snaskigt med jordgubbar, nu blev jag sugen. Kram

MyStory sa...

Håller med Marie om att du måste berätta vad du har fyndat!

madelein - mamma till sex sa...

Tack för gratulationerna :-)
Ha en fin fortsatt kväll!
Såg jordgubbar i affären förresten. Så udda skylt.

Två paket á 250 gram för 30 kr styck, jämförelsepris 60 kr per kg, ordinarie pris 19.90 kr.

Man kan ju undra hur de tänkte där :P Förvirrande i varje fall, jag köpte inga haha

Unknown sa...

Hihi! Tänk att det bor en shoppingtok i dig oxå;)
Gubbarna ser goda ut:)
Kram

RackarTuss sa...

Att shoppa på REA är så gött så gött! Berätta vad det blev för fynd - gärna med bildbevis ;)

ansepanse sa...

så du gjorde fler fynd än maken då :) inte dåligt inte :)
vad gott med jordgubbar
kramar

Marie-Louise sa...

Åh jag testar också ibland att äta fin härlig frukt för att bli med sötsuget men det fungerar aldrig fullt ut. jag blir sugen på godis iaf... Men så vackra bilder på jordgubbar och längtan till sommaren infann sig snabbt. Kram