torsdag 9 februari 2012

Tänderna råkade bli tvättade i tvättmaskinen...igen

Jaha....då var det dags igen. Är man senil...så är man... eller vad ska jag skylla på den här gången :). Jag har gjort det en gång förrut och nu igen. Jag har tvättat mina tänder i tvättmaskinen i 40 grader...himlans tur att det inte var 60 gr eller ännu värre 90 gr :) då hade de säkert krympt och blivit alldeles för små för mig...som mina jeans för ett tag sen :) fast då var det ju fel på tvättmaskinen...:).

För er som inte vet så har jag lyckats med konsten att stoppa in fel saker i tvättmaskinen förrut.
Nä, jag har inte löständer :). Jag tillhör den där skaran i vårt avlånga land som har bettskena, en gnisslare, det är jag det:)! Sover inte en blund utan min bettskena...

...men inatt blir det utan skenan för den hänger på tork just nu med den övriga tvätten. Jag har provat den så den inte krympt och det hade den inte som tur är. Den smakade däremot VIA...tror det var lite inslag av sköljmedlet outdoor också men det kan jag leva med bara jag har min bettskena :). Mitt leende med bettskena kommer from nu vara...skinande vitt..för de är så otroligt rena och vita och att det sen doftar gott om dom blir det där lilla extra ni vet :)!

8 kommentarer:

ansepanse sa...

hahahaha - vilken tur att den inte krympte :)
jag har tvättat spikar, skruvar, pennor, minneslappar, öronproppar :)
här är det solsken idag
kramar

Lilly Lee sa...

hihi ja jag har oftat tvättat mina nycklar ;-) Och sist hittade jag en napp som nån stoppat i innan jag startade maskinen, vet inte vem ;-)

Unknown sa...

Hihi:)
Tur att den inte krympte;)
Jag har lyckats tvätta sonens mobil men den klarade det konstigt nog:)
Kramar

Anonym sa...

Ja tänk så tokigt det kan bli. Jag undrar ibland om jag håller på och blir senil. Är emellanåt på väg att ställa in saker i skafferiskåper som istället ska in i kylskåper. Tur att man upptäcker det i tid.
Kram till Dig
Margit(maxelonia)

bakom berget sa...

Ha ha ha....men det gjorde väl inte så mycket.Nu är den ju som ny, kan jag tänka mig :o) Jag hade oxå en bettskena tidigare. Det har jag inte längre. Hunden käkade upp den. Ja, så var det med det! Borta...
Ha en fin kväll! Kram Åsa.

madelein sa...

Haha, ser det framför mig :-)
Tack, det var snällt sagt!
(Jag har bytt namn på bloggen eftersom jag bytte till egen domän)

MyStory sa...

Vilken tur att den inte krympte i tvätten :-)
Kram

soffie sa...

fniss ja så kan det gå hoppas det ej blev förstört, må gott