söndag 1 mars 2009

Yoga

Som en del av er redan vet så går jag på Yoga och älskar det, för det mig så otroligt mycket både kroppsligt och själsligt. Jag mår så bra av det :-)

Idag när jag var inne och spanade på Sunes blogg så fick jag läsa en riktig solskenshistoria igen, blir lika glad varje gång, om Charlotte som riskerade att hamna i rullstol men idag är hon Yoga lärare. Charlotte berättar sin historia och hon delar med sig av ett Yoga program också.

Här hemma hos mig är redan programmet utskrivet och alla ni andra som säkert också är intresserade titta här.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dansat? Jag har gjort allt den här helgen det har varit jätteroligt men ingen yoga visserligen. :) Kram

~●Helena Pettersson●~ sa...

Hej. Kul att du tittade in hos mig. :)
Jag tycker det här verkar vara en intressant blogg. Lite extra också kanske eftersom jag själv har MS.
Jag kommer nog lägga in den på blogglistan på bloggar som jag läser, hoppas det är okej?