lördag 7 mars 2009

Fint

Köpte det här det till minstingen idag. Visst är det fint?

11 kommentarer:

Under förvandling sa...

Mycket fint!!

Du inspirerade mig till att lägga upp vitsipps-gadget, tackar :) :)

Kram...

skrivanne sa...

Den var helt underbar! Like it! Men vännen jag har inte alls blivit utmanad av Ayla... Det var någon annan Anna... Inte Moi!
Kram Anna

Tant Brun sa...

väldigt fint halsband....

HELENA-RUTAN sa...

Fint. :) Tog mig i kragen och gjorde din utmaning..

purplerain sa...

Jätte fint. Yngsta dottern är näst i tur för en present. Ett smycke kanske.

Anonym sa...

Jättefint halsband minstingen blev väl glad för det! Kram

Anki sa...

Jag var tydligen anonym.

humlan! sa...

jättefiint är det mamma! tack så jätte mkt :):)

Angelica sa...

Hej.. Jag ska försöka sluta leka superwoman :)
Saknat er massor och har massor att läsa igen nu..

Angelica sa...

KRAMAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lena sa...

Så fint halsband!