fredag 6 mars 2009

En mysig fredag

Det blev det idag. En lång skön frukost med morrontv som sällskap. När jag fixat till mig åkte jag och köpte tulpaner till min underbara vännina som nyss flyttat hit till stan. Hos henne blev det fika och mysiga samtal med henne och hennes gulliga son. Vi måste ses snart igen för det är alltid lika trevligt!

Sen vidare hem till familjen och äta en god middag och nu väntar vi på stora dottern som kommer hem i helgen och hälsar på. Hennes gamla rum börjar ta form...undrar vad hon tycker för nu är det ett nytt rum, en säng finns alltid här för henne.

Min fredag har varit en mysig fredag. Hur har er fredag varit?

8 kommentarer:

Anonym sa...

skrev precis ett blogginlägg som heter "underbar fredag!" :-) vilken härlig dag det har varit!

Trevlig helg!

Anonym sa...

Låter verkligen som att du haft en mysig Fredag.
Hoppas hela helgen blir mysig.
Kram

Anonym sa...

Håller med dig om en mysig fredag... Många fina funderingar från dottern. Skönt väder om än solens frånvaro på himlen...
Ha en härlig fredagkväll! kram Anna

Anonym sa...

En vanlig fredag. Promenad, städning, och tv. Det enda annorlunda är att sambon snickrat på tvättstugan :-)
Kram

Anonym sa...

Låter som en skön och trevlig fredag! Min fredag har varit helt ok...för att inte säga trevlig! Dock en del naturkunskap som ska pluggas in i helgen till en skrivning...så det är inte den där lediga känslan!

Kram och trevlig helg!

Annelie

Anonym sa...

Fy min fredag har varit stressig och nån överraskning har jag inte sett ännu, det är så när man har ett för hållande med Fantomen. Jag har köpt tulpaner till mej själv foto kommer imorgon kanske nu orkar jag inte fota efter den här långa dagen. Kram

Anonym sa...

Fantomen och jag har ett konstigt förhållande, jag jobbar jätte mycket och har obekväm arbetstid. Han är egen företagare med obekväm arbetstid. Vi träffas alltså på väldigt konstiga tidpunkter hela tiden. Innan var jag gift med en vanlig Svensson det är en väldig skillnad! Men jag trivs med det.

Anonym sa...

En underbar fredag låter det som. jag relaxar.
kram Lillan