torsdag 1 januari 2009

Nytt år

Idag så är det ett nytt år, år 2009. Solen skiner från en klarblå himmel på årets första dag. Kan det börja bättre. Jag har inte lämnat något speciellt nyårslöfte men har några önskningar inför det nya året.

Önskar att jag ska ha balans mellan vila och aktivitet.
Önskar att jag ska kunna genomföra en hemlig dröm.
Önskar att jag inga skov ska få.
Önskar att alla i min närhet ska må bra och att allt ska gå bra för dom.
Önskar att mitt liv fortsätter att vara så bra som det är nu.

Gott Nytt År!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååå, hoppas dina önskningar går i uppfyllelse!

Kraaaaaaaaaaaam

Anonym sa...

Jag önskar att dina önskningar går i uppfyllelse :)

Hur gick det med vovven och alla raketer?

messan sa...

Hej Maria!

Hoppas jag med :-)

Kramis

messan sa...

Hej Söstra di!

Önskar jag med :-)

Gick faktiskt rätt så bra, hon skällde hela tiden precis som hon sa nu får ni sluta. Givetvis följde hon med vart man än gick på några centimeters avstånd :-).

Kram

Anonym sa...

Gott Nytt År!

Charlie

Anonym sa...

Gott Nytt År till dig
Kram Lillan

Anonym sa...

Hoppas innerligt att dina önskningar ska slå in! Kram Anna

messan sa...

Hej Charlie!

Gott Nytt År till dig också!

messan sa...

Hej Lillan!

Gott Nytt År till dig också!
Kram

messan sa...

Hej Anna!

Det hoppas jag med :-)
Hoppas dina gör det också!
Kram