lördag 3 januari 2009

2 snabba

Julgran kvar eller julgran utkastad?
Kaffe eller te?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Julgran kvar, men börjar bli trött på den.
Kaffe, kan inte leva utan.

Anonym sa...

Julgran kvar...än
Kaffe... men inte på kvällen! Kram anna

Anonym sa...

Har inte haft gran och jag dricker lika mycket te som kaffe. Fast okej... kaffe på förmiddagen, blandat på eftermiddagen och te på kvällen ;-)

messan sa...

Hej Lena!

Välkommen hit!

Jag har också min kvar men imorrn ryker den för fy vad jag är trött på den.
Kaffe är bäst men på kvällen brukar det bli te.

messan sa...

Hej Anna!

Min ryker imorrn, så skönt nu får det bli tulpaner och vårsaker istället :-)
Är likadan inte kaffe på kvällen, är inte gott.
Kram

messan sa...

Hej Maria!

Skönt så slipper du slänga ut nån :-)
Jag dricker också te på kvällen just nu örtte, gott! Morronkaffet är det bästa :-)
Kram