fredag 26 april 2013

Världens sötaste hund...

 
...träffade jag igår.
På kvällspromenaden.
 En valp.
 Mitt hjärta gick igång på alla sätt och vis.
Kom på igen, jag saknar att ha en hund.
En alldeles egen.
 
Han eller hon var så söt.
Glömde fråga.
I all min iver.
Mycket kelande blev det, undrar vem som var gladast, tror det var jag.
Fast den gillade mig med :).
 
Vi kelade och jag frågade
får jag ta ett kort? Husse sa, ja.
Samtidigt som är jag frågade och grävde i fickan
insåg jag att
teleonen lämnade jag hemma på laddning.
 
Attans Skit också.
Men mitt hjärta smälte i alla fall...
...och nu är jag kär.
 
Kram till dig

9 kommentarer:

RackarTuss sa...

Kram till dig!

Anonym sa...

Hundar är underbara. Jag har haft hundar i många, många år. men eftersom jag är inte så frisk längre så törs jag inte skaffa en hund igen..
Kram <3 Trevlig helg!

ansepanse sa...

tror jag det vännen, du behöver få ha en alldeles egen hund ju, jag är likadan när jag möter andra hundar och det fastän jag har två helt underbara egna hundar, men det är så, jag älskar hundar
Sv: du är en så fin människa <3 helt underbart fin och snäll <3
bamsigaste kramarna till dig <3

Herr Nilssons Fru sa...

Valpar är lätt att bli kär i ❤
Hundar är "världens bästa vänner o ger så mycket kärlek ❤
Den där valpen kände nog kärlek till dig, de känner om människor är goda och har hjärtan av guld o de tror jag du har.

Kramiz o go helg

Carina Sjölund sa...

Att bli kär i en valp, är hur lätt som helst. Man riktigt smälter♥
Kramen vännen♥

LyckligaPraliner sa...

Åh den låter ju alldeles underbar den lilla valpen! :)

Kram kära du och en fin helg till dig!

Ann-Louise

Anonym sa...

Du ska nog ha en hund igen. Passar dig.
Kram L

Anonym sa...

Jag tror att det var ömsesidigt.
Ha en fin helg.

Camilla sa...

Kärlek vid första ögonkastet...
Du får ta och skaffa en hund. Själv är jag mer en kattmänniska :)
Kram!