torsdag 18 april 2013

En mardrömsnatt...

...har det varit i natt. Nu tre baljor kaffe så man kan ta tag i jobbet.

Drömt om allt mellan himmel och jord. Det har varit som deckare hela natten.
Har kämpat för mitt liv och mina nära kära. Jag har träningsvärk överallt. Tänk att man drömma så mycket och nästan tro att det är sant när man vaknar.

Lite känslan sitter kvar än..".kom inte hit och gör nåt med min familj".

Nu är det en ny dag och det var en dröm, så tillbaka till verkligheten igen...



 
 
Tror drömmen är kvar för så här ser inte min verklighet ut.
Hur ser din verklighet ut?
 
Nu sticker jag till jobbet!
Kramar

6 kommentarer:

trollet sa...

Den där bilden hade jag haft kvar;) Regn här idag... är lite less på vädret nu... Önskar dej en fantastisk dag=)

Skogsviola sa...

En gång i mitt forna arbetsliv, deltog jag i en handledningsgrupp, ledd av psykiatern och psykoanalytikern dr Erich Franzke. En hel termin ägnade vi oss åt att förstå våra drömmar. Då lärde jag mig att man kan tolka drömmarna på både objekt- och subjektplanet och att bara jag själv kan fullt ut tyda mina drömmar. Det är en värdefull möjlighet att förstå sig själv om man vågar!
En skön dag önskar jag dig, både i dröm och verklighet!
Kram!

Liselotte sa...

En sån dröm hade följt mig hela dagen...
Man blir en tiger (tigrinna) :) om nån kommer & hotar ens familj.

Maria Gustafsson sa...

Jag drömmer tyvärr väldigt ofta att det inte går att låsa dörren när jag ska gå på toaletten.
Jag kan också sitta mitt i ett vanligt rum på en toalett.
Det jag har förstått är att jag känner mig väldigt uttittad.
Värst var det i början av sjukdomen när man gjorde massa undersökningar på sjukhuset, men drömmarna kommer fortfarande i perioder.
På senaste tiden har jag drömt att jag springer eller cyklar och det tolkar jag som ett bra tecken!

ansepanse sa...

usch ja, drömmar som är så verkliga att när man vaknar tror man att det är verkligheten själv, tur att du kom fram till att det bara var drömmar
ha nu en fin dag vännen
bamsekramarna <3

Anonym sa...

Sov gott inatt .
Bara söta drömmar;)
Kram