måndag 8 april 2013

Festklänningar från H&M till sommaren

Den här skulle jag gärna gå på sommarfesten i....
 
 

eller inte varför denna ljuvliga dröm....

Hejsan alla ni!

Så här är det. Jag är på jakt efter en partyfestklänning tills i sommar.
Den ska vara lagom fin. Man ska kunna äta gott (allså få plats med mycket.....massor av mat i magen:))...man vill ju liksom njuta.. man ska kunna dansa hela långa natten i den.
Det finns ju hur mycket snyggt som helst :)
Just nu vill jag köpa några i reserv. Ni vet in case off..
 

Riktigt snygg, blink blink...
 
Den här gillar jag. Lite gnistrig och fin. 

En liten clutch till sen är det klart. Voila:)!
Har ni några favoritklänningar eller annat?

Alla dessa klänningar kommer från H&M  Conscious Exclusive. Hittar du HÄR
...och snart om ett tag blir det sommarfest :).

Ha det gott!
Kram
 

10 kommentarer:

Mia sa...

Fy på dig! Jag som redan köpt sommarklänningar till Kroatienresan! Nu blev jag ju sugen på fler! ;-))
Kram fina du... *L*

MyStory sa...

Snygga klänningar även om ingen av dem ser ut att ha så väldigt mycket plats för en svällande mage ;-)
Kram på dig

Hemtrevligt hos Johanna sa...

Åh, sicka snygga! Den där ljusgröna blev snabbt en favorit hos mig! Hoppas du hittar några!

Kram Johanna

Mamma med MS sa...

Tack för att du påminde mig om att det är dags att leta sommarklänning.

ansepanse sa...

vilka underbara klänningar :) fast jag är väldigt sällan eller kanske aldrig sådär fint klädd, jag med mina två vovvslar har helst lite oömmare kläder
allt gott till dig vännen min <3
kramar

Malin sa...

Visst är dem fina ! Finns bara i begränsat upplaga .
Då tänk inte för länge ...;) kram till dig.

Carina Sjölund sa...

Vackra klänningar :) Men jag är en som sällan å aldrig använder det. Jag är en riktig byxlisa hihihi
Kramen min vän♥

soffie sa...

å va snygga den sista gilla jag bäst:)

Anonym sa...

Passar dig snygging! Attans vad fit och snygg du är :).
Kul att träffas. Girlkväll snart.
Tjohoppkram J

Paula i pörtet sa...

Hej, jag tycker också att det finns mycket fina klänningar nu! Sen har också 50-talsklänningen, den lite skjortlika, återkommit. Jag vill inte gå i ärmlöst jag har så tjocka fula armar, det är alltid ett problem då jag letar kläder. Alla har vi våra nojor...
Ett par haremsbyxor köpte jag i somras och dom längtar jag till att kunna börja använda, turkosa, glada, och superbekväma
Kram