lördag 7 januari 2012

Stjärnorna på slottet med Louise Hoffsten...

...har jag tittat på ikväll bara för att Louise Hoffsten var med och hon har MS som ni säkert alla redan vet. Louise är en bra förebild för oss med MS tycker jag eftersom hon fokuserar på det positiva i livet och hon låter inte hennes sjukdom hindra henne från att göra det hon älskar, musik. Jag är så glad för hennes skull att hon hittat sin stora kärlek och fått ett älsklingsbarn trots att hon inte trodde det. Som hon sa...Vem vill ha en mamma med MS? Självklart vill alla barn ha en fantastisk mamma eller pappa som finns där och som bryr sig som älskar sina barn över allt annat...kärlek... oavsett  om man har en sjukdom eller inte.

Vad tror ni?

Kramar till er alla

3 kommentarer:

Sussi sa...

Det missade jag! Vi tittade på film istället. Passade på när båda var vakna och pigga ;)

Kul att höra att det finns många bra förebilder därute..

Kramisar

Unknown sa...

Nej det missade visst jag oxå!
Tur att barn är så anpassningsbara, tror många gånger att de har lättare att hantera en förälders sjukdom än vad man själv har som förälder.

MyStory sa...

Jag såg också programmet igår och jag tyckte det var bra. Jag hade redan två barn när jag blev sjuk så jag behövde i alla fall inte göra något val. Tur det. I annat fall skulle jag aldrig vågat skaffa barn...
Kram