fredag 27 januari 2012

Fredag en turdag

Lovely flower.

Då var det dags igen för den stora dagen fredag:)! Är den inte härlig på ett speciellt sätt ;)?
Min dag började med att jag råkade hälla ut mer än ett halvt paket kaffe över hela diskbänken och golvet...trägolv med springor...det är då man tänker vilken tur att jag ändå skulle dammsuga idag:).
När jag skulle ta ut minneskortet i kameran råkade det flyga iväg och lägga sig under soffan där man omöjligt når det utan att möblera om...som sagt vilken tur att jag ändå skulle dammsuga och nu kan jag passa på att ta ordentligt under sofforna :). Ska man klanta till det ska man ha lite tur också :).
Hur har er dag börjat?

En härlig fredag blir det idag för det har jag bestämt!! Vi ses senare! Kram

8 kommentarer:

Helene sa...

Fredagar är nåt speciellt !!
Jag gillar dom = ))
Ha en härlig dag.
Kram Helene.

♥ Sojka ♥ sa...

Vad härligt att du ser det så positivt. :) Då blir det nog en bra start idag för dig! :)
Kram!

ansepanse sa...

min fredag började som alla andra dagar att jag vaknade väldigt tidigt av värk, sedan låg jag vaken lääänge
Sv: ja, alltså den där soptunnan ska ner om två veckor :)
en fortsatt fin fredag till dig
kramar vännen

Oretuscherat sa...

=)

soffie sa...

fredag är den bästa dagen:)hoppas du hittade minneskortet:!
jag har haft en bra dag från början ända tills nu, kramen

Madeleine Berglund sa...

Ojojoj, storstädning tack vare ett minneskort alltså! Hihi, så det kan gå.

Ja, jag kan faktiskt det, använda det i vardagen alltså. Det som märks mest tydligt är att jag på morgonen vet att jag kommer träffa en person på ica på kvällen. I drömmarna är jag inte rädd längre utan vågar kommunicera. Det känns så fint i hjärtat!

Njutbar fredagen och det städade golvet =D

Kram Madde

Jenny sa...

Min fredag började med att sjukanmäla Kalle till skolan. Här är det sjukstuga. kram kram

MyStory sa...

Härligt med turdagar ;-) Min fredag har varit bra förutom att en förkylning satt käppar i hjulet för mig...
Kram