fredag 30 november 2012

Gör mig glad och lycklig



Att jag har träningvärk i rumpan...det visar ju att jag lever här och nu.

Att jag har världens finaste familj som jag älskar så obeskrivligt mycket.

Att jag mår så bra. Mitt projekt mota min ms i grind går framåt.

Sen så är det ju fredag med...bara det får man gladlyckliga känslor av.

 
Att jag planerar en kommande liten weekendtripp till maken och mig.
 
Att titta ut och se alla vita tussar som ramlar ner från himmelen och tänka att ikväll blir det nog en snöängel för mig.
 
Att det luktar såpa i hela huset...ni vet trägolv och såpa är lika med kärlek.
 
Det är liksom gött att leva :)!
Vad gör er gladlyckliga?
Kram

14 kommentarer:

Mia sa...

Sitter och ler med hela ansiktet när jag läser....och fullkomligt älskar dina positiva tankar, de ger mig glädje också...
Ha en alldeles underbar fredag, finaste du!

Unknown sa...

Oh, vad härligt! Det är så man ska tänka och vara tacksam små ögonblick i våra liv! :)
Kramar!
Lana

soffie sa...

mmm härligt ... mmm jag blir lycklig bara av att läsa det här... kram

Malin sa...

Jag blir glad över att känna att jag lever !!! Ler varje dag jag öppnar mina ögon och hör mina barn säger mamma och hoppas också att jag får uppleva att barnbarnen ropar mormor ...😉.härligt att läsa att du mår bra !!/ kram Malin

ansepanse sa...

vad härligt positiv du är vännen <3
mina två vovvslar gör mig lycklig :) de ligger här så fint bredvid mig i soffan nu :)
och du, blev det någon snöängel? jag hoppas att du hann med det
bamsigaste kramen fina du <3

Livets vägar sa...

Vi har mycket att leva och vara glada för. :)
Ha en trevlig helg! <3

Carina Sjölund sa...

Vad underbart du skriver vännen!
Min familj gör mig så lycklig♥
Och Izor så klart!
Kramen♥

Lina sa...

Så mycket fint att vara tacksam för, så vackert på nåt sätt ...
Jag lever med sviterna efter en bilolycka 1999, där nacke och bäcken skadades - jag känner att det är så viktigt att se det fina i det som finns omkring en. Ibland känns livet kaos med smärtor och annat, då är kärlek och tacksamhet det finaste jag kan tillföra mig själv.
Jag är ny på din blogg. Den är fin, jättefin. Tack.
Ha en magisk advent.
Kram Lina

Madeleine Berglund sa...

Åh, en weekend, så fantastiskt härligt! Vart bär det av?
Själv njuter jag av att vara hemma den här helgen då vi hade utflykter och spa inplanerat.

Kram Madde

Marie sa...

Nåt som gör mej glad är att krama om mina friska barn när jag haft en tuff dag på jobbet.
En blå himmel gör mej lycklig.
Att kunna hjälpa min mamma när hon behöver gör mej glad.
Att vårt kök snart är klart gör mej glad.
Att min gubbe kommer hem gör mej glad.

Att leva gör mej glad!
Att läsa din blogg gör mej glad!!

Kram

Camilla sa...

Låter helt underbart!
Kram!

Sussi sa...

Vilket härligt inlägg. Till och med jag blir glad nu :)
Man ska inte ta något för givet och älska och vara glad för det man har. Underbart..

Kramisar

MyStory sa...

Träningsvärk är den enda värk som är positiv att ha :-) Hoppas du haft en fin första advent!
Kram

Paula i pörtet sa...

Hej, trots en snålblåst från norr och tolv kalla grader är det faktiskt vintern som gör mig glad och lycklig, Är ett vinterbarn helt klart. Även om det tar en kvart att palta på sig innan man är redo för utomhuslivet...
Vi har alla olika termostat i kroppen och jag har förstått att du vill och behöver värme och sol medan en annan först efter en veckas 20-gradig kyla utomhus vred på elementet i sovrummet. Då kom det nästan rimfrost ur näsan, hihi
Kramen