måndag 5 november 2012

Aj aj....

...vad blåsorna gör ont. Vad ni än gör somna inte på en värmedyna... Det är skönt med värmedyna men det här är inte skönt kan jag säga.

Vaknade i fredags natt av att det var så varmt i sängen...hade somnat med värmedynan på. Hela min
 ena sida är full med blåsor och brännmärken. Igår lindade och tejpade jag in hela höften med gasbinda så blåsorna inte skulle gå sönder när jag hade kläder på mig. Idag får dom andas och hoppas att de torkar snart....
 
 
Suddig bild på några av dom, fulingarna.
 
 
Jag som skulle gått på afrodans ikväll...det får bli nästa vecka istället.
Ha en härlig måndag och var rädda om er!

10 kommentarer:

Mamma med MS sa...

Aj, fy så ont det ser ut att göra. Värmedynor verkar farliga. Så tror jag håller mig till vetekudden eller linement mot värken...krya på dig !

Mia sa...

Men fy!!! Ska det verkligen kunna bli så där????? Hoppas dom läker snabbt, stor kram till dig!

Unknown sa...

oj, inte okej alls att somna på en sådan förstår jag. Hoppas det går fort över. kram

Anonym sa...

Attans att jag inte visste om det då hade jag kunnat ta med jättebra örtmedikamenter till blåsorna /Söstra di

MyStory sa...

Aj,aj,aj... Vilket elände du råkat ut för! Aloe Vera hjälper mot smärtan. Jag har en sån växt i en kruka och bröt av ett blad när jag brände mig på ett finger för ett tag sen.

Hoppas det snart ger med sig!
Kramar till dig

Ninja sa...

Aj då, blir din värmedyna så het. Jag har sovit med värmedyna men min blir inte så varm...

soffie sa...

men ajaj va himla ont, usch ,du får ställa nåt larm nästa gång du har värmedynan på så det inte händer igen.kramen

Jenny sa...

Aaaaj hoppas det går över fort, kram

messan sa...

Hej Söstra di!
Attans att jag inte tänkte på det det hade nog behövts. Är som en mumie under kläderna:).
Kram Söstra mi

Fru Martinsson sa...

Ajjj fyy fabian!!!! Stackars dig!! Cancerarmbandet ska jag absolut beställa!!