måndag 30 november 2009

En award

Tack snälla Sussi för den fina awarden jag fick av dig! Du är go, du! Fick den med motiveringen, för din omtänksamhet och för din positivitet. Det stämmer bra...hoppas jag :).

Vill ge den till alla som läser min blogg. Ni är lika underbara allihopa! Det vet ni, eller hur?
Här kommer några...

Anna för dina alltid så vackra ord på din blogg och för att du och jag är bloggvänner i vått och torrt.
Malin för dina alltid så kloka och genomtänkta kommentarer och för din ödmjukhet.
Ellinor för din positivitet och glädje och för att jag får vara med och dela din graviditet :).
Madeleine för att du är min inspirationskälla inom inredning och dina så vackra bilder och ord.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åh messan... Jag sitter här och rodnar... Tusen och tusen tack... Du och jag messan! du och jag!
Kram Anna

Sussi sa...

Den är du verkligen värd. När man läst klart din blogg så tänker alltid jag mer positivt!!

Ha en bra dag
Kramisar

Therese sa...

Den är du värd gumman!
Ha en bra dag.
Kram

Ellinor sa...

Vad gullitg av dig, vad glad jag blir! Stort tack!

Jag har funderat så smått på att starta en till blogg, fast lösenordsskyddad för att jag ska kunna lägga ut fler bilder och skriva kanske lite mer personliga saker. Gör jag slag i sak så får du ett litet mail om det :-) (men det är hemligt...)

Jag hoppas du får en fin dag!

KRAM

tess sa...

Önskar dig all lycka med bloggandet på jobbet.

//tess

charlotte sa...

hoppass du haft en bra dag
kram

Ulla sa...

Grattis till utmärkelsen!!!