söndag 15 februari 2009

Min frukost

Det här blir min frukost imorgon, hallon och blåbärs smoothie. Allt är inköpt och klart och mixern står framme så det går snabbt och enkelt.

När jag jobbar och går upp tidigt så slarvar jag med frukosten oftast blir det lite kaffe och en tallrik fil är inte sugen eller hungrig direkt på morgonen. En smoothie är perfekt för den står man sig på ända fram till lunch och den slinker ner lätt.

Frukosten på helger och när jag är ledig ser helt annorlunda ut, då blir det ägg, fil, gröt ibland och goda smörgåsar.

Vad äter ni till fukost?

9 kommentarer:

Anonym sa...

Äter alltid en filtallrik med musli till vardags. Kaffet väntar på mig på jobbet. Men på helgen tar jag kaffet direkt på morgonen med två mackor. Gärna med hela frön i och grovt...
Ha det gott, vännen! Kram anna

Anonym sa...

Hej! Jag har gjort ett inlägg på min blogg, jag behöver hjälp om var jag kan hitta en byxdress. Så om du kan hjälpa mig vore det jättesnällt...

Kram, Emma

Vilsen sa...

mmm, det ser gott ut.
Jag slarvar med frukosten, det ska vara kaffe, och mera kaffe...
Ha det gott...

Anonym sa...

Tack så mycket, jo ja längtar verkligen!
Mums, den frukosten ser inte alls fel ut ;)
Kram

Anonym sa...

Oj vad det ser gott ut! Har också tänkt att ställa fram allt, men blir ändå aldrig av.. Är sambon hemma kan det bli allt från omelette, till goa mackor.. Är bara jag och skruttan hemma, då blir det.. ehh.. ja.. det som ligger närmst.. tyvärr..

Anonym sa...

Hej. Jag gillar att ha högklackade skor och använder det titt som tätt.
God frukost du äter. Jag är bättre på att äta frukost nu när jag går hemma,det kan bli flingor o mjölk eller gröt. Och definitivt kaffe.
Men när jag jobbar så blir det bara kaffe och kanske en banan i bilen till jobbet :)

Kram

Anonym sa...

Jag är slarvig.
Kaffe, smörgås och ett glas proviva börjar jag min dag med.
Kram

Anonym sa...

Å vad det ser gott ut det var längesedan jag fick någon sådan frukost. Det brukar bli kaffe och ett par mackor.

Anonym sa...

Å vad det såg gott ut.
Var länge sen man gjorde en smoothie.
Hoppas din dag varit bra.
kram