söndag 8 februari 2009

Har du någon favoritparfym?

Vilken i såna fall?

11 kommentarer:

wallba sa...

IN2YOU Calvin Klain.

Anonym sa...

Hi hi har två...båda Hugo Boss, Red Women & Intense, Nu skall jag fortsätta läsa din blogg, mitt förtsa besök hos dig.....

Anonym sa...

Hm rodnar lite, jag tycker om nyduschad man.

Anonym sa...

Oj jag har säkert en massa favoriter...men inte funnit den än... ;) När man jobbar inom skolan så får man inte ha någon doft. Sedan har jag inte lagt ner någon tid till att finna till fest... Kram anna

messan sa...

Hej Wallba!

Gillar också Calvin Kleins, Eternity.

messan sa...

Hej Lisa!

Dom luktar gott och så klart man ska ha flera fivvisar!

messan sa...

Hej Anki!

Inget att rodna för ;-) Luktar gott :-)

messan sa...

Hej Anna!

Nä, just det. Det får ni inte ha. Du hittar någon favvis snart :-)
Kram

Anonym sa...

Pure poison till mig och en mexx på sambon, men kommer inte ihåg nu vilken det är han har..

Anonym sa...

hugo boss och tommy hilfiger girl :D


kram humlan!

Anonym sa...

den gröna lacoste :)