söndag 13 november 2011

Alla pappors dag


Idag är det som vi alla vet Fars dag, alla pappors stora dag. Här har vi firat husets pappa med en god middag och snart väntar tårta för oss alla. Grön marsipan...mumsigt!

Min pappa är tyvärr inte i livet längre eftersom han dog alldeles för tidigt pga sjukdom men idag skänker jag honom mina varmaste tankar. Ha det bra lilla pappa!
Hur firar ni era pappor?

Ikväll har jag varit ute och gått en riktig skön lång promenad med vovven men fyy vad det var rått och fuktigt var genomfrusen när jag kom hem. Nu är alla ljus tända och mysfilten framlagd i soffan och nu blir det mys, tårta och filmtime. En perfekt kväll för mig och min familj:)!

6 kommentarer:

MyStory sa...

Något farsdagsfirande har jag inte gjort sen jag var barn så det blev inget i år heller. Men jag ringde och pratade med min pappa för en stund sen :-)Ha en fortsatt fin kväll!

Coquina sa...

Nu kan du vinna en matkasse från mathem.se på min matblogg så kika gärna in där och tävla =)

Barnens Hjältar sa...

Jag ringde min pappa, vi får träffas en annan dag för vi har sjukstuga hemma :-) Önskar dig en fin dag!

ansepanse sa...

min pappa gick bort i våras, och vi firar inte fars dag alls i år
önskar dig en fin dag - kramar

soffie sa...

här firade vi min goa pappa med god mat å tårta, vad jobbigt att inte ha din pappa kvar i livet kram till dej

Sussi sa...

Min pappa vill inte bli firad. Han nöjer sig med ett samtal på telefonen bara. Han tycker att det är handlarnas sätt att tjäna pengar. Lite tråkigt men man får respektera hans önskan..

Ni hade det mysigt i alla fall :)

kramisar