tisdag 8 november 2011

Cheap Monday mardrömmar



Det var dom här döskallarna som jag drömde mardrömmar om...ser ju inte så farliga ut men kanske blev det för många av dom efter dotterns shoppande:). Har ett helt gäng till;).


Härlig måndag är här är hos oss igen...så snabbt det går. När vi var och shoppande Cheap Monday passade jag på att köpa lite till mig själv också det blev ett par svarta vanta supersköna, tumvantar så man håller värmen och en sjal i lite blått och grått men utan döskallar:). No more nightmares for me:).


Ha en fab day alla ni fanstiska! Jag gillar er massor!

2 kommentarer:

Jenny sa...

ja i morgon ska jag ha mina vantar med mig för det var kyligt när vi gick hem efter fritids och jobb i dag. kram

Marie-Louise sa...

Dom där döskallarna dyker upp även här hemma lite då och då :) Ha en fin helg. Kram