söndag 24 oktober 2010

Koppla av

Nu är det nästan färdigröjt för idag. Anonnserna ligger ute på blocket och nu hoppas jag att telefonen börjar ringa snart.

Nu ska det kopplas av. Ljusen är tända och potatisgratängen står i ugnen och doftar vitlök...mycket vitlök. Mums!

Tack snälla M för den fina orkideén jag fick av dig! Vad det värmer i hjärtat när en vän bara kommer förbi med en blomma...bara så där. Jag är glad att jag har så fina vänner och ni vet väl hur rädd jag är om er. Ni är guld värda!

Kramar och söndagssoftarhälsningar till er alla!

2 kommentarer:

BH sa...

Jag sålde barnkläder med kända karaktärer :-)
Hade firman i sju år sen tröttnade jag. Jag håller med om att de doftar svagt, har köpt de där småttisljusen innan. De doftar mest innan de tänds :P

Vilsen sa...

Vill bara önska Dig en UNDERBAR kväll!
Kramar i massor!