måndag 26 september 2011

Höstlig promenad



Morgonens höstpromenad var uppfriskande och skön. Det börjar kännas så där höstligt ute nu. Jag gillar när man får ta på sig tjocka tröjor och halsduk och andas in den friska luften. Hösten är fin att fota också. Bladen börjar att gulna lite här och där.

Vad står på schemat idag? jo, idag ska det planteras ljung som jag skulle gjort för länge sen och sen ska jag göra en krans av vad får vi se:). Alltid hittar man något i vår vackra natur.

Önskar er en underbar måndag!

3 kommentarer:

Viktkamp sa...

här blir det att kurera förkylningen =)

soffie sa...

vilken härlig promenad du tog dej jättevackra bilder..gillar med hösten då det är sol å ej regn å rusk, fram tills alla blad faller av träden då vill jag fly härifrån :( kram

Vilsen sa...

Underbart med blommor. Fast mina VÄNNER är ändå det finaste jag vet(efter mina barn!)
Varma kramar och tankar från mig! <3