onsdag 6 februari 2013

Lunchträning & kloka ord


Onsdag "lillördag" är här!
 
Ta med er dessa kloka ord idag! Kloka ord kan man aldrig få för mycket av. Det viktigaste är att man sparar och tar till sig dom...på det rätta stället i hjärtat. Älska sig själv precis som man är helt enkelt. Så klart man ska tro att man är något och att man duger bra precis som den man är.
 
Idag har jag kört dubbelpass på lunchen, helt perfekt men är lite halvdöd nu :). Låren är väldigt tunga...:). Körde ett pass med bara ben och rump övningar och det andra blev ett Core (bål) pass.
 
Var lite osäker om jag skulle fixa armövningarna eftersom jag har en tejpad lite ont axel...det gick jättebra. Vilka färger de har nu förtiden på tejpen....min är knallrosa...snyggt..nästans som vårens modefärg :). Så blir man glad av den färgglada kulören med.
 
Ikväll är det date med maken...hurra:)!! Undrar vad vi ska göra för spännande?! Man får inte roligare än vad man gör sig, eller hur?
 
Vad händer hos er?
 Önskar er en härlig onsdag!
 Njut av mitt dagen veckan!
Kramar


14 kommentarer:

Mia sa...

Kloka ord som jag tar till mig, inte bara idag, utan alla dagar! Tack....
Stor kram till dig, du fina och träningsduktiga...*mitt samvete gnager*

Malin sa...

Kloka ord samlar jag på och tar fram den ibland ....hu vad du är duktig som tränade dubbelpass !! Keep it up !!! Kram Malin

Unknown sa...

Vilka underbara ord! Har precis visat de min lilla fina dotter som genomlever sitt tonårsperiod! :)
Kram kram
//Lana

ansepanse sa...

jo, det är kloka ord och jag ska till mig dem :) vad trevligt med dejt med maken :)
kramar till fina dig också <3

Anonym sa...

Jag gillar också kloka råd.
Vad ska ni göra för spännande? Handlar det om sport eller mat?

soffie sa...

va mysigt med en date :) vi har varit på Ikea för jag ska köpa en soffa de har där men den fanns inte inne får in den på fredag så nu får vi åka igen !kloka ord de där,kramen

Madeleine Berglund sa...

Oh men tack. :) Du skulle se ärtpåsarna som blev helt färdiga ikväll. Såååå söta och faktiskt väldigt behagliga att sitta och knåda i rent avslappningssyfte. Ärtpåsar blir stresspåsar!!! Nu ligger dom på vardagsrumsbordet och agerar sötnosar.Haha. ;)

Har du några projekt på gång hemma just nu?
Kram Madeleine

Camilla sa...

Mycket kloka ord!
Nå..hur blev dejten? ;)
Kram!

RackarTuss sa...

Så - hur blev daten ?
Ha en fin torsdag :)

Fru Martinsson sa...

Mycket kloka ord! Jag har ett eget litet ordspråk som jag lever efter...
Jag lever det liv jag själv vill inte det liv som andra förväntar sig av mig!!

Kram

Augusta sa...

orden var kloka. Du är också klok och duktig. Duktig då tänker jag på träningspasset. Klok då gäller det Date med maken :)

Kram

Paula i pörtet sa...

När man tittade på Uppdrag granskning om näthatet mot kvinnor så var det så man baxnade. Var kommer allt hat ifrån? Hur mår dessa mobbare i huvudet? Idag ställde också Blondinbella upp med sin berättelse, allt från brev med bajs som skickats till henne, till hot och trakasserier. Det är helt enkelt inte klokt! Vi blir nog tvungna till att bilda en motrörelse, detta duger ju inte. Undrar om världen vore bättre utan män? Kanske, men också bra mycket tråkigare, eller hur
Ha en ljuvlig helg

Sussi sa...

Här händer inte mycket just nu. Sitter och smuttar på ett glas vitt och funderar på om jag ska orka gå och poppa lite popcorn. Så härligt med fredagkväll och man har en helt orörd helg framför sig :)

Trevlig helg
Kramisar

Madeleine Berglund sa...

Det vore uppriktigt så kul att veta vem det är som skriver sådana dumheter till en. Det har jag tänkt när jag fått idiotiska kommentarer till min blogg också.. Usch!!!!

Jaså, så underbart, påslakan från Newport. Låter fantastiskt. Mina täcken hänger på vädring, älskar den känslan... :)

Kram Madeleine