onsdag 20 juni 2012

Sommar sommar och en date




Mina fina träd...så vackra.
Att vakna en sån här solig morgon är lycka. Känns som en riktig sommarmorgon. Det är sommar nu. Att powerwalka i strålande morgonsol och höra fåglarnas kvitter är en härlig känsla.

Att ha menyn klar till morgondagens gäster är så skönt och att allt är inhandlat och fixat är toppen. Att vi snart ska åka och titta på en ny lägenhet tillsammans med dottern är spännande. Dottern är mest förväntansfull eftersom det kanske är hennes nya hem vi ska titta på.

Att ha en date ikväll...är det bästa av allt. Min dejt är min älskade make :). Det här kommer bli en underbar kväll.

15 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina bilder!
Önskar dig och din familj en riktig glad Midsommar! <3

bakom berget sa...

Så klart att det blir en helt underbar date ikväll. Hoppas att lägenheten var till belåtenhet.
Jag satt just och tittade på bilderna från Mölle i ditt förra inlägg. Såå vackert!! Jag vill åka dit nu direkt. Jag till och med hör, den där bluesen när jag ser dina foton.
Ha en härlig midsommarhelg!
Kram Åsa.

Mamma med MS sa...

Än så länge har det bara blivit kanel bullar....efter det tog mitt strösocker slut,men nu har maken köpt mer åt mig. Så hoppas att jag hinner baka lite mer.

Monica sa...

Så vackra bilder! ger mig "stå päls"
Visst är det väl lycka att ha förmånen att kunna date sin egen man!
Du har väl hört detta: hjärtat får aldrig rynkor.
Önskar dig allt gott! Var rädd om Dig!
Kram och vink från mig.

Unknown sa...

Oh gud, vad underbart! Så mycket fint händer just nu i ditt liv! :) Man ska verkligen njuta av varenda sak/händelse! Gläds med dig!
Kram kram!
//Lana

soffie sa...

wow vilka otroligt vackra bilder:)å ha det nu supermysigt på din date:) härligt!!!!kramen

Sussi sa...

What a wonderful day.. :)
Låter verkligen som om livet leker för dig nu.. Underbart

Kramisar

MyStory sa...

Vilka underbara bilder! :-) Jag väntar fortfarande på sommaren. Här likar det mest grön vinter...
Kram

Ninja sa...

Vad vackert det låter...

Lotta Zetterling sa...

vilka härliga sommarbilder!!Hoppas du fick en trevlig date med mannen:)

Kram Lotta

Marie sa...

Underbara bilder! Så rofulla , så vackra!
Vilken blå himmel, underbart!
Hoppas ni haft en härlig date du och mannen din.
Sv: bytte blogg för att jag tyckte de andra bara krånglade. Bloggar ofta från ipaden eller joho en och det funkar inte med att lägga in fler bilder. Än så länge har det funkat bra med den nya, men det tar ett tag att lära sig det nya.
Bytte oxå bloggnamn för att inte skylta så mycket med mitt namn.
Hoppas du fortsätter kika in.

Ha en underbar midsommar. Själv ska jag jobba...trisst men så kan det vara ibland.
Snart väntar festival här och sedan semester.
Kram o var rädd om dej,

Marie sa...

Skulle stå att jag ofta bloggar från iphonen...// marie

Marie sa...

Sv: vi har peace and love....
Är det den din dotter ska på?
En trevlig festival som är efterlängtad.
Mycket folk kommer till stan. Liv o rörelse...

Camilla sa...

Låter som livet leker?
Det ÄR en underbar tid nu.
Kram!

Helene sa...

Jag kikar in och önskar DIG och familjen en GLAD MIDSOMMAR !!
Kram Helene.